امپراتور شعر دنیا
شعر ومتن کردی و فارسی

امپراتور شعر دنیا

شیرکو بیکس

امروز یکشنبه در سرزمین مادریش در شهر سلیمانیه به خاک سپرده خواهد شد !!!

روحش شاد و یادش گرامی



نظرات شما عزیزان:

taha
ساعت2:02---26 مرداد 1392
سلام دوست خوبم وبلاگ خوبی داری محتواش عالیه
منم یه چت روم دارم با نام درد چت
همین جا ازت دعوت میکنم
از چت روم ما دیدن کنی
در صورتی که دوست داشتی میتونی با ما تبادل لینک کنی تا رتبت تو گوگل بالا بره
و میتونی با عضویت در گروه ما از بچه ها بخوای به وبت سربزنن و نظر برات بزارن
با تشکر


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


Asan Rank
ساعت23:53---25 مرداد 1392
سلام
شما ميتوانيد با استفاده از سيستم پر قدرت ما
بازديد و آمار سايت خود را به چند هزار در روز برسانيد افراد آنلاين خود را به شکل کاملا رويايي افزايش دهيد رنک و رتبه سايت خود را در گوگل و الکسا افزايش دهيد . همه اين خدمات کاملا رايگان!

آسان رنک
http://www.asanrank.ir


رضا
ساعت1:34---22 مرداد 1392
سلام دوست عزیز
این یه دعوت نامه برای شما جهت حظور در چت روم پرشین میباشد با محیطی کاملا دوستانه و زیبا همراه با تمامی امکانات لازم جهت رفاه حال شما
با امکان جامعه مجازی فیس بوک
همچنین امادگی تبادل با وبلاگهای شما دوستان میباشیم
منتظر حظور گرم شما هستیم پرشین چت
http://pershianchat.ir


سمانه
ساعت19:55---21 مرداد 1392
سلام دوست گلم؛
وب خیلی خیلی خوبی داری،
من که با وبت خیلی حال کردم
من تو سایت گروپ ثبت نام کردم ، یه سایت خیلی خوبیه برای چت کردن و تفریح و برای هم دیگه پیام گذاشتن.
این سایت ایرانیه و ثبت نام توش هم کاملاً رایگانه.
اگه خواستی با هم بحرفیم و بیشتر با هم آشنا بشیم بیا و ثبت نام کن.
آدرسشم برات گذاشتم.
تو سایت میبینمت.
منتظرتم.
فعلا بای...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, :: 9:30 :: نويسنده : hevydar

درباره وبلاگ

سلام به تمام هموطنای عزیز ایران!به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم خوشتون بیاد.
نويسندگان